• nl
  • Laatste nieuws 06-05-2020

    Klantwaarde

      In de Lean en Six Sigma trainingen die wij geven, is een van de belangrijkste boodschappen: de klant staat centraal bij het verbeteren van processen. Wat vindt de klant belangrijk? Welke eisen en verwachtingen heeft de klant? Eén manier om daar achter te komen, is door het onderzoeken van klantreviews. 

      Wat wij in onze trainingen aan tools meegeven aan de cursisten, passen we uiteraard zelf ook toe. Wat noemen cursisten in de reviews als drie belangrijke punten van de trainingen, trainers en faciliteiten van ProjectsOne? 

      Klantverwachtingen en klanteisen kunnen veranderen door veranderende omstandigheden. In verband met de corona-maatregelen, zijn dan ook de laatste punten bij faciliteiten op bepaalde vlakken veranderd. Online faciliteiten zijn daarvan een voorbeeld. Al onze trainingen zijn al een paar weken online te volgen en hebben wij waar nodig aangepast zodat ze perfect online gegeven kunnen worden. Ook zijn deze trainingen voordeliger dan de reguliere trainingen. 13 mei starten wij weer met een online Lean Green Belt training. Inschrijven is nog mogelijk en kan hier.

      Ben je nog niet zeker of een online training echt wel zinvol is? Lees hier enkele ervaringen van eerdere klanten van ProjectsOne.

      Dus pak deze kans en schrijf je vandaag nog in!

      Verder praten?

      Wilt u meer weten over de trainingen, opleidingen en diensten van ProjectsOne? Bel 085 – 2012161 of stuur een mail naar info@projectsone.nl . ProjectsOne helpt u verder.

      Of bekijk onze trainingen Trainingen
      publicaties

      Schrijf je in!

      * Uw mailadres wordt alleen gebruikt voor het versturen van de nieuwsbrief.