locatie:
Projectsone academy Utrecht
dag
0
waardering cursus:
cursisten
0
5/5
Prijs:
€ 549

De module Klantgerichte processen is één van de 12 modules die onder de Smart Process Management aanpak vallen. Het doel van deze training valt uit in twee delen:
1) Kennis opdoen van processen waarin de klant centraal staat;
2) Toepassing van tools om op verschillende niveaus een klantgerichte focus te ontwikkelen en processen in te richten waarin de klant centraal staat.

Dit betekent dat u deze training in één dag kunt afronden. Nadat de kennismaking heeft plaatsgevonden en uw verwachtingen zijn uitgesproken wordt de bedrijfskundige definitie van een klant aan u uitgelegd. Hierna wordt u geleerd hoe u de waarde voor de klant kunt identificeren, structureren en analyseren. Na een korte pauze volgt er een tweede theoriegedeelte over de vertaling van de klantwaarde naar de processen. De training wordt afgesloten met een terugkoppeling naar hoe u de opgedane kennis kunt toepassen op uw praktijksituatie.

Inschrijven?

Bekijk de trainingsdata in het formulier hieronder en kies de gewenste optie.

Advies nodig?

Nog niet zeker welke cursus het beste aansluit bij jouw leerbehoefte? Onze adviseurs helpen je graag verder. Bel voor een kosteloos adviesgesprek 085-2012161. Je kunt in dit gesprek ook alvast een optie nemen, zodat je verzekerd bent van een plaats in de training van jouw voorkeur.

In-company training

Wil je samen met collega’s een training volgen? Laat ProjectsOne dan de training in-company verzorgen. We ontwerpen graag een programma speciaal op maat voor uw organisatie. Meer weten? Bel 085-2012161, of stuur een e-mail naar info@projectsone.nl voor een adviesgesprek.Bekijk de trainingsdata in het formulier hieronder en kies de gewenste optie.

Geïnteresseerd? Meld je dan nu aan of download de brochure...

Deze kunt u vinden in de footer aan de onderzijde van onze webpagina of vis de URL www.projectsone.nl/voorwaarden

Download de brochure